Obchodné podmienky

 

 

1. Vymedzenie pojmov

 

» predávajúci - prevádzkovateľ internetovej stránky www.plynulaanglictina.webnode.sk

 

» sprostredkovateľ predaja - prevádzkovateľ internetového www.plynulaanglictina.webnode.sk

 

» kupujúci - fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim
» tovar - produkty v ponuke na internetovej stránke www.plynulaanglictna.webnode.sk 

 

» tréningový materiál - link na tréningový materiál materiál, obsah samotného tréningového materiálu

 

» služby - konzultácie v ponuke na internetovej stránke www.plynulaanglictina.webnode.sk

 

» konzultácia - rozhovor medzi osobným konzultantom a kupujúcim cez mobil alebo Skype. 

» konzultant, poradca - osoba, ktorá zabezpečuje podporu pri uplatňovaní pravidiel tréningového materiálu. 
» objednávka - kúpna zmluva na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru

2. Objednávka

 

Objednávka vzniká na základe jej potvrdenia pri objednaní tovaru, tréningového materiálu alebo služieb, konzultácií. Objednávka v každom prípade musí byť poslaná kupujúcim formou emailu a potvrdená formou emailu predávajúcim. Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s obchodnými a nákupnými podmienkami na internetovej stránke www.plynulaanglictina.webnode.sk .  Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zrealizovanej objednávky, teda kúpnej zmluvy.

 

3. Storno objednávky

 

a) Kupujúci má právo stornovať objednávku tovaru a tréningového materiálu bez udania dôvodu a to do vystavenia faktúry, emailom na adresu: plynulaanglictina@gmail.sk . Informácia o vystavení faktúry bude kupujúcemu odoslaná emailom. Kupujúci je povinný v oznámení o storne objednávky uviesť  meno, e-mail a popis objednaného tovaru, príp.služby. V prípade storna objednávky uvedeného v bode a) tohto článku, predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. 

 

b, Kupujúci má právo stornovať objednávku služieb a konzultácií bez  udania dôvodu do vystavenia faktúry.Informácia o vystavení faktúry bude odoslaná kupujúcemu mailom, na adresu zadanú pri objednávke. Storno objednávky musí byť oznámené kupujúcim mailom na adresu plynulaanglictina@gmail.com. Ak medzičasom došlo k využitiu služieb, storno objednávky nie je možné. 

c) Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, ak kupujúci uviedol na objednávke nepravdivé alebo zavádzajúce osobné údaje.V takomto prípade bude neodkladne informovať kupujúceho za účelom dohodnutia ďalšieho postupu. V prípade zrušenia objednávky predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. 

 

4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

 

a) Kupujúci, ktorý nekupuje tovar v rámci podnikateľskej činnosti má zo zákona právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru. Pre odstúpenie od zmluvy v zákonom stanovenej lehote sa vzťahujú nasledujúce podmienky:

 

» zámer odstúpiť od zmluvy oznámi kupujúci predávajúcemu čo najskôr a to písomne emailom na plynulaanglictina@gmail.com, spolu s tovarom,s kópiou faktúry a číslom účtu pre vrátenie peňazí 
» tovar zašle kupujúci doporučene a poistený, nie však na dobierku 

 

b) V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý nie je použitý, nachádza sa v originálne zapečatenom pôvodnom obale a nie je poškodený alebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu zníženú o náklady za prepravu vo výške 3,99 EUR v lehote 7 pracovných dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim.

 

c) V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý, poškodený alebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu zníženú o náklady za prepravu vo výške 3,99 EUR a tiež zníženú z kúpnej ceny tovaru v súlade s ust. § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotou jeho opotrebenia vo výške 1% z celkovej ceny tovaru za každý deň používania tovaru a o hodnotu opravy a uvedenia tovaru do pôvodného stavu v lehote 14 pracovných dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim.

 

d) Ostúpenie od kúpnej zmluvy v prípade tréningového materiálu je možné do 7 pracovných dní od poslania linku na stiahnutie predávajúcim. 

 

» zámer odstúpiť od zmluvy oznámi kupujúci predávajúcemu čo najskôr a to písomne emailom na plynulaanglictina@gmail.com, s kópiou faktúry a číslom účtu pre vrátenie peňazí 

 

» kupujúci je povinný pri odstúpení od kúpnej zmluvy podpísať čestné vyhlásenie o tom, že už stiahnutý tréningový materiál nezdielal ani nemá v úmysle zdielať žiadnou formou s tretími osobami

 

V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu čestné vyhlásenie, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu zníženú o náklady za spracovanie vo výške 2 EUR v lehote 7 pracovných dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia čestného vyhlásenia predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim.

 

e) Odstúpenie od kúpnej zmluvy v prípade služieb a konzultácií je možné pred využitím služieb a konzultácií::

 

»zámer odstúpiť od zmluvy oznámi kupujúci predávajúcemu čo najskôr a to písomne emailom na plynulaangliáctina@gmail.com, s kópiou faktúry a číslom účtu na vrátenie peňazí

 

»V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu zníženú o náklady za spracovanie vo výške 2 EUR v lehote 7 pracovných dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim.

f) V prípade, že kupujúci nesplní povinnosť uvedenú v 4a) d) e) týchto obchodných podmienok, odstúpenie od kúpnej zmluvy nie je platné a účinné a predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu a zároveň má nárok na úhradu nákladov, spojených s odoslaním tovaru naspäť kupujúcemu.

5. Dodacie podmienky

 

a) Dodanie objednaného tovaru bude realizované v čo najkratšom termíne, podľa dostupnosti tovaru na sklade a prevádzkových možností predávajúceho. Termín vybavenia objednávky je obvykle do 1-3 pracovných dní od jej potvrdenia. V prípade dlhšej dodacej doby bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti neodkladne informovať.

 

b) Miesto odberu, resp. zaslania tovaru je stanovené kupujúcim pri objednávaní tovaru. Za vybavenie objednávky sa považuje prevzatie tovaru kupujúcim. Dopravu na adresu doručenia zabezpečuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad (doklad o kúpe tovaru) a návod na používanie, prípadne záručný list.

 

c) Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré uviedol v objednávke. O termíne dodania je povinný predávajúci informovať kupujúceho buď emailom alebo telefonicky. Ak kupujúci tovar odmietne prevziať od kuriéra alebo bude potrebné dodávku opakovať viac ako 2 x z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste určenom v objednávke, všetky náklady s tým vzniknuté, hradí kupujúci vo výške: 10,- EU

 

d) Dodanie objednaného tréningového materiálu bude realizované v čo najkratšom termíne, podľa prevádzkových možností predávajúceho. Termín vybavenia objednávky je obvykle do 1-3 pracovných dní od jej potvrdenia. V prípade dlhšej dodacej doby bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti neodkladne informovať.

 

e) Po potvrdení objednávky predávajúcim do 1-3 pracovných dní bude vystavená a následne odoslaná faktúra v elektronickej podobe kupujúcemu. Po jej uhradení a pripísaní finančných prostriedkov na účet predávajúceho kupujúcemu bude poslaný link na stiahnutie príslušného tréningového materiálu. Po obojstrannej dohode je dodanie možné urýchliť preposlaním kópie o uskutočnení platby zo strany kupujúceho formou mailu ( naskenované potvrdenie o vykonaní platby, príp.dokument o zrealizovanom platobnom príkaze cez Prt Scr)

 

f) Dodanie objednanej konzultácie bude realizované v čo najkratšom termíne, podľa dohody medzi kupujúcim a predávajúcim v závislosti od prevádzkových možností predávajúceho. Termín vybavenia objednávky je obvykle do 1-3 pracovných dní od jej potvrdenia. V prípade dlhšej dodacej doby bude predávajúci kupujúceho o tejto skutočnosti neodkladne informovať.

 

g) Po potvrdení objednávky predávajúcim do 1-3 pracovných dní bude vystavená a následne odoslaná faktúra v elektronickej podobe kupujúcemu. Po jej uhradení a pripísaní finančných prostriedkov na účet predávajúceho, predávajúci skontaktuje kupujúceho ohľadom upresnenia termínu konzultácie. Po obojstrannej dohode je dodanie možné urýchliť preposlaním kópie o uskutočnení platby zo strany kupujúceho formou mailu ( naskenované potvrdenie o vykonaní platby, príp.dokument o zrealizovanom platobnom príkaze cez Prt Scr).

 

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu termínu konzultácie s udaním dôvodu kupujúcemu a následne sa zaväzuje, že túto skutočnosť oznámi kupujúcemu najneskôr 12 hodín pred dohodnutým termínom konzultácie. 

 

Kupujúci má právo na zmenu termínu konzultácie bez udania dôvodu 1x a následne sa zaväzuje, že túto skutočnosť oznámi predávajúcemu najneskôr 12 hodín pred dohodnutým termínom konzultácie.

 

V prípade, že konzultácia sa neuskutoční bez udania dôvodu, alebo návrh na zmenu termínu je oznámený menej ako 12 hodín pred dohodnutým termínom zo strany predávajúceho, kupujúci má právo na náhradný termín konzultácie, príp.na vrátenie peňazí do 7 dní od termínu konzultácie.

 

V prípade, že konzultácia sa neuskutoční bez udania dôvodu, alebo návrh na zmenu termínu je oznámený menej ako 12 hodín pred dohodnutým termínom zo strany kupujúceho, predávajúci má právo konzultáciu považovať za uskutočnenú, príp.môže, ale nemusí poskytnúť náhradný termín.

 

h) Dodacie podmienky pre služby sú totožné s dodacími podmienkami pre konzultácie.

 

6. Spôsob platby za objednávku a poplatky za prepravu

 

 

Za objednaný tovar, tréningový materiál, služby a konzultáciu kupujúci je povinný uhradiť kúpnu cenu vopred na bankový účet predávajúceho, na základe elektronickej faktúry bankovým prevodom alebo poštovým poukazom. Platba v hotovosti nie je možná.

Poplatok za prepravu sa účtuje iba v prípade objednávky tovaru. Poplatok závisí od spôsobu dodania tovaru.

7. Záruka, reklamácie a servis

 

Predávajúci poskytuje záruku na objednaný tovar 24 mesiacov od dátumu zaplatenia kúpnej ceny. Reklamácia musí byť podaná písomne, s popisom príčiny reklamácie, kópiou faktúry a dokladu o zaplatení. Reklamovaný tovar kupujúci je povinný zaslať doporučene poštou na adresu predávajúceho, ale nie  na dobierku.

 

Na ponúkaný tréningový materiál, konzultácie sa nevzťahuje automatická záruka vedomosti z anglického jazyka, t.j. predávajúci nezaručuje, že kupujúci objednaním a zaplatením za tréningový materiál a konzultácie získa stanovenú úroveň z anglického jazyka. Kúpou tréningového materiálu a konzultácií si kupujúci zabezpečuje možnosť osvojenia vedomostí, ktoré sú popísané v jednotlivých tréningových materiáloch a konzultáciách. Predávajúci dáva prísľub, že v rámci poradenstva súvisiace s tréningovým materiálom a konzultáciami poskytne maximálnu pomoc a podporu kupujúcemu na efektívne využitie objednaného tréningového materiálu a konzultácií, nezaručuje však dosiahnutie žiadnej stanovenej úrovne ohľadom vedomosti z anglického jazyka, nakoľko tréningový materiál a konzultácie sú iba pomôckou na dosiahnutie týchto vedomostí a k ich získaniu je potrebná spolupráca zo strany kupujúceho.  Na tieto skutočnosti bude kupujúci zvlášť upozornený pri vystavení faktúry, t.j. pred zaplatením kúpnej ceny. Vzhľadom na túto skutočnosť vrátenie kúpnej ceny z dôvodu nesplnenia očakávaní (t.j. ak kupujúci nedosiahne určitú úroveň z anglického jazyka) nie je možné.

 

K objednanému tovaru, tréningového materiálu, služieb a konzultácií poskytujeme servis formou elektronickej komunikácie. Vaše otázky zodpovieme podľa možnosti, ale najneskôr do 3 pracovných dní. 

 

8. Záverečné ustanovenia

 

Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona o elektronickom obchode, Zákona o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa, Zákona o ochrane spotrebiteľa 634/1992 Zb." v znení neskorších zákonných úprav. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

 

 

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi v plnom rozsahu súhlasí.

 

 

V prípade akýchkoľvek otázok, napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára, prípadne zavolajte cez Skype.

 

Pozrite si tiež Cenník služieb